torsdag 28 oktober 2010

Nu börjar det hända saker!

Jag har nyss fyllt år och gjort en lista över alla amigurumisar som jag ska ha gjort! Jag kom fram till tre presenter och en som är till mig själv! Så nu börjar jag komma igång!!

Mamma och pappa har gått ihop och nu när jag ska till pappa i helgen, så ska jag få en dator;3. Ska bli skönt, för just nu skriver jag på mammas dator, för min egen är en mini dator med världens minsta tangenter^^ Men jag vet inte vilken dator jag ska välja... Jag får väl se;D

Jag har virkat - och pärlat - en svamp ifrån supermario. Jag tänkte lägga upp bilder på den och två andra svampar som jag pärlat^^

Men nu måste jag snart dra, ni förstår, jag och två andra kompisar har bestämt oss för halloweena i skoolan idag, så vi har klätt ut oss. Jag tänkte lägga upp bilder på oss allihopa i helgen^^. Ska bli sköjjj!!

Men nu måste jag dra, så ha det gött tills vi hörs igen;D
kram
Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar