torsdag 2 september 2010

Efter GOTHenburg!!

Hej, nu är jag tillbaka efter min lilla tripp till Gotharnas paradis, nämligen GOTHenburg. Jag fick desvärre inte köpt garn eller virkis grejer. Men jag fick köpt mig Mia Bengtssons andra bok om att virka Amigurumis på Akademibokhandeln och jag fixade mig en Panduro katalog (sammanlagt vill jag ha köpt grejer därifrån från 1100 kronor!!! Det är mer än det jag har!). Så nu har jag att göra! Presenter hit och presenter dit! Jag ska virka färdigt en liten "kompis amigurumi" (från Mias första 'gurumi bok) till en väldigt kär vän allra först (jag lägger upp en bild på den när den är klar^^). Jag ska också göra klart en japansk docka och en apa!

Jag var, naturligtvis, inne på Buttrix också. Där köpte jag ett par Fangs^^! Och så fick jag en söt klänning (och ett par knästrumpor, randiga strumpbyxor och en rosett) av mamma på shock! Det hade jag på mig på skolfotograferingen;D Jag färgade också hårt lila(A):D

Kram och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar