fredag 3 september 2010

Nu jäklar!

Nu så, nu är det bara en och en halv arm kvar på Ewes Amigurumi (Plipp/Plopp:D). Känns skönt att kunna bocka av den från listan inom en snar framtid!

Just nu sitter jag och lyssnar på Gwen Stefanis "Harajuku Girls" samtidigt som jag uppdaterar min Ipod med lite Christina Aguilera! Kul va? xD

Jag måste verkligen rekommendera bloggen "musicheadlines.wordpress.com" till er som ser detta^^. Det är samma person som har skrivit bloggen "Molius.wordpress.com", men hon la ner Molius bloggen:( Men vi Molius läsare har ju tur att hon startade en ny!

I nästa vecka ska jag gå på bio med Ewe. Vi ska se "I rymden finns inga känslor", som vi hoppas på kommer vara en riktig skitfilm som man sitter och flabbar åt hela tiden!

Nä, nu måste jag återgå till min dagliga koll på nätet och kanske virka lite;)
Hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar