torsdag 23 september 2010

Nu var det ett tag sen... ;)

Hej, nu var det ett tag sedan jag bloggade. Tråkigt nog, BUT NOW I´M BACK!!!:D

Jag tänker faktiskt spara ihop till en dator och mobil själv (om min pappa inte insisterar på att köpa mig en dator i födelsedagspresentx)). Men jag ska göra mitt bästa när det gäller att spara!

Det går faktiskt framåt med virkningen för en gångs skull! Efter att jag köpte Mia Bengtssons andra bok, så har inspirationen återvänt! Så, samtidigt som jag gör en Dinosaurie, så försöker jag bli klar med en japansk docka, en kaktus och en egen designad liten vän som jag kallar "en fluffig dröm". Alltså det är som en liten korv gjord av långhårigt garn och med ståltrådsarmar + ben och ett par jättelika ögon;D Jag längtar till att bli färdig med den "fluffiga drömmen" så att jag kan hänga den på min väska!:D

Nu ska jag titta på idol, herrå!!:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar